Hoe heet de Starbucks-koffiemachine?

Starbucks gebruikt een machine genaamd Mastrena. Het is een merk dat exclusief voor Starbucks is ontwikkeld door een Zwitsers bedrijf genaamd Thermoplan AG.

Hoe heet de Starbucks-koffiemachine?

Starbucks gebruikt een machine genaamd Mastrena. Het is een merk dat exclusief voor Starbucks is ontwikkeld door een Zwitsers bedrijf genaamd Thermoplan AG. Starbucks maakt gebruik van superautomatische machines met ingebouwde slijpmachines en een geautomatiseerd menu dat het espresso-bereidingsproces zo gemakkelijk en snel mogelijk maakt. Als je op zoek bent naar een direct antwoord, ga ik verder met de achtervolging.

De machine die Starbucks gebruikt voor espresso wordt vervaardigd door een Zwitsers bedrijf genaamd Thermoplan AG. Starbucks maakt gebruik van de Mastrena automatische espressomachine en de Clover-koffiemachine. Nu kunnen medewerkers en gasten genieten van hun favoriete Starbucks-espressodranken, inclusief die met verse zuivel, terwijl u geniet van het operationele gemak van een single-serve pod. Starbucks maakt geen espressomachines, dus er bestaat niet zoiets als een Starbucks-espressomachine.

Het probleem met standaard espressomachines is dat ze een bekwame barista nemen om een goede foto te maken, en de hele bonenkoffie moet apart worden gemalen. Dus welke koffiemachines worden gebruikt in Starbucks-winkels? Momenteel werkt Starbucks hun machines bij naar de nieuwe Mastrena II Super Automatic Espressomachine, vervaardigd door Thermoplan AG. Dit heeft een enorme impact op de infusietijd, dus om dit geautomatiseerd en elke keer precies hetzelfde te hebben, is perfect voor Starbucks. Maar houd er rekening mee dat wanneer u zegt dat u een Starbucks-espressomachine wilt, u waarschijnlijk bedoelt dat u een espressomachine wilt hebben die drankjes maakt zoals die u bij Starbucks krijgt.

Hoewel een superautomatische espressomachine 3-6X zoveel kost als een standaard espressomachine, vereist het geen training van mensen om het te gebruiken (om het goed te gebruiken), en we zijn er zeker van dat als je er duizenden koopt, er ruimte in de marge is om die factor veel te verlagen. Ze hebben ook een aantal seizoensfavorieten; koffies die alleen op bepaalde tijden van het jaar verkrijgbaar zijn, hetzij omdat ze slechts voor beperkte tijd verkrijgbaar zijn bij de koffietelers of omdat ze worden gemengd voor een specifieke gelegenheid zoals Kerstmis. Deze koffiemachines hebben geautomatiseerde bedieningselementen, waardoor het gemakkelijk is om ze te bedienen en het koffiezetproces in elke fase te regelen. Een ander geheim van het consistente product is het gebruik van exact dezelfde hoeveelheid koffiedik elke keer en gecompacteerd (gestampt) tot hetzelfde niveau.

Een belangrijk kenmerk voor het bedrijf was dat de barista over de bovenkant van de Starbucks-koffiemachine zou kunnen kijken. Hij was een liefhebber van alles wat met koffie te maken heeft, en werkte eerder als inkoper voor een van de grootste koffiebedrijven ter wereld. Helaas kun je geen Clover Coffee maker kopen omdat ze exclusief voor Starbucks zijn gemaakt. Ook produceren de machines elke keer koffie met een consistente smaak, wat essentieel is voor kwaliteitscontrole.

Het brandproces brengt de smaak van de bonen naar voren, daarom is de apparatuur die wordt gebruikt om de koffie te zetten zo belangrijk.